en dag kvar

någon som såg matchen mellan Sverige - Grekland igår? DET VAR SÅ BRA! och jag som vanligtvis tycker att fotboll är tråkigt haha. såg spanien - ryssland innan också, och Spanien vann med 3-0 :D :D woho. två flugor i en smäll, ellerv ad säger ni? :D  haha, fotbollsfeber.
ska jag börja gilla fotboll nu eller? :S aja, äsch, bara säkert nu när det är EM..
idag vaknade jag och mådde inte bra, det gick över och drog till skolan där jag lämnade skolböcker och tog reda på vad för betyg jag fick i vissa ämnen. skolan var typ öde, ingen var typ där. öken. öken i tell you. men drog och åt lunch sen så väntade jag tills nicole kom. och ja, innan hon kom drog jag upp till bibblan för lite data-time, men nejnej, alla datorer var upptagna och illamåendet kom tillbaks, inte bra. det såg inte bra ut asså, men äsch, skulle hem, men lydde råd från N som sa att jag skulle tare lurre för annars kunde jag svimma. hon kom. vi pratade. hon åt medans jag babblade. 
vi tog fika och jag dog och skrattade som jag alltid gör när hon är i närheten, haha. sen tog hon en cigg och vi drog oss mot bussen där vi skulle gå skilda vägar. berättar kortfattat, haha. ja, och hon har tydligen träffat Raoul som spelar fotboll i Spanska laget, har ingen aning om vem han är, men är tydligen jättekänd, haha. naajs ju :D haha. 
ja, och nu sitter jag här, har ont i nacken och inväntar att mami ska komma hem. vi hade ingen skoldag men stannade ändå kvar i skolan, vad ska jag göra hemma liksom, plus så kommer jag sakna skolan lite faktiskt nu när sommarlovet kommer, jo jag vet knäppt, haha. yesyes, kanske lite tv, kanske lite snacks och kanske lite slapp i soffan nu va.
så hej hopp snopp! hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0