bloggtorka ..

jag vet jag vet, men jag har ingen lust längre. men bloggar lite här iaf, för jag vill inte heller ta bort bloggen så loggar välk  lite nu då :)
gör inte så mycket, sminkar mig och ska snart dra ut och träffa en old buddybuddy :D haha låter som en gammal man HAHA. anyway, mitt dilemma kvarstår .. what to wear? alltid denna fråga, haha och problem!
förresten så måste jag tilllägga att jag älskar maxfactors mascara! fett bra! bättre än telescopic till & med ..
plus så vill jag ha den där nya tidningen som har kommit ut, chic ni vet? kostar så lite och kanske därför den verkar ha tagit slut överallt jag varit och letat. min tidning brukar annars vara veckorevyn, men är så ank att jag inte ens har råd med en .. eller typ teenvogue som jag såg för några dagar sen .. :( suck. dem har ju höjt priset på den också. 60:- orka 60:- för en tidning liksoooom? haha. nej, köpte den bara när den hade premiärpris .. och det är så intressant att veta just allt det hääääääääär, visst?! XD anyway, its my blogg, får skriva vad jag vill hur tråkigt det än är .. for now, dårå.
ja..
hare bra då! PUSS!
 

bilder som togs från den här dagen!


lick it, please do


grimasera mera!


sliiiiteeeeeen är jag


@ edsviken, vi åt jordgubbar! fick äntligen min chic tidning och stötte lite smått på gulcan, samt år riskakor och vi matade ankorna med jordgubbarna, hihi.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0