come with me to the dancefloor

orkar inte beskriva och skriva så mycket om helgen. så berättar lite och lägger ut bilder.
i fredags så drog jag hem till paulina, hade inte träffat bullfittan på typ 2 veckor! vi snackade om killar och hur det hade varit i turkiet, sen så hade hon köpt en vattenpipa därifrån, så vi satt för det mesta och chillade och rökte. efter ett tag drog vi ut och chillade ännu mer, haha.


längesen man rökte vattenpipa .. det var naaajs :D


och väl ute muppade jag mig och sjöng typ.. haha.

sen i lördags så åkte jag hem till valeria, henne hade man ju inte heller träffat på aslänge! fick se hennes hund som hon fick för inte sålängesen. Charlie heter han och är typ jättesöt! :D vi chillade hemma hos henne en stund, sen drog vi ut med hunden, och jag bara måste säga att hon är lyckligt lottad, haha. men en hund innebär mycket ansvar också.. sen när vi väl kommit hem från den lilla promenaden så stack Charlie in i köket och pissade, haha fett synd! inte riktigt rumsren än va? haha, men det kommer.


här har vi lilla Charlie och mig. han är så söt!


det var min helg typ, haha. men nu ska jag dra. smell you later och pussar!



Kommentarer
Postat av: Valeria

yup, charlie är min lilla kisspöl :D

2008-07-15 @ 18:21:59
URL: http://rookiecookie.blogg.se/
Postat av: sogol

HAHA, din lilla kisspöl? ja, det låter ju .. gulligt.. XD

2008-07-16 @ 18:57:40
URL: http://peacetoyall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0