baby, im just saying

just nu sitter jag här. både taggad och nervös typ. jag hatar att packa, inte världens jobbigaste, men jag orkar inte försöka klura ut vad jag ska ta med mig och vad som passar till vad. men packningen är färdig .. i think. bara jag inte kmr på att jag glömt att ta med mig något när jag väl är framme, haha. hmm, aja.
plus så orkar jag inte blogga heller längre.
kan berätta lite om dagarna som gått. nja.

i måndags degade jag hemma. det var helt enkelt en lat dag. I tisdags så träffade jag Paulina eftersom vi hade bestämt att vi skulle på bio. Jag shoppade medans jag inväntade Paulina innan bion. Jag stack till kicks och köpte ett par pilotisar som jag alltid velat ha. and they look good, haha. sprang också hit och dit (stress!) till alla HM jag kände till och kunde hitta i stan, eftersom jag har letat efter en bikini jag velat ha men inte hittat. den är rooosa, det säger ju allt? haha. men dem stl som fanns kvar var typ bara 36,38 eller 40. mestadels var det stl 38 .. -.- suck, alla andra har typ också velat ha den och köpt den före mig, buhu. förhoppningsvis hittar jag den hos malle balle. 
Anyway, jag och Paulina såg What happens in vegas, haha! Den var rolig. det fanns ett tillfälle då man hörde bara mig garva i hela salongen, haha. Men det var en gullig film också. i slutet blev man liksom; aw!
rekommenderar den :)

och igår drog jag med mami och klippte mina kluvna toppar och hon klippte sitt hår. vi blev båda mucho nöjda! :D gav ett försök till att hitta min bikini, men nej. ingen bikini. åt kebab med bröd också. längesen känns det som eftersom jag brukade äta det 24/7 förut. men det var mums, haha. 

nu ska jag kila vavavava. hare bäst! puss. 

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0