varma vädret börjar ju titta fram!

igår bestämde sig jag & gulcan för att sola så vi drog till rålis, men solen verkar försvinna varje gång jag vill sola XD fett synd, så vi solade lite, men sen vid 3 tiden när solen försvann så tröttnade vi och hade noll tålamod på att solen skulle titta fram igen, så vi 'packade' ihop våra saker, och skulle fika på ett ställe hon kände till som hette zundaays, men det var stängt, buhu, gulcan blev lite ledsen där va, aw, haha. hon visade mig sin skola också, jag säger bara öhm ..  den liknar hogwarts väldigt mycket, haha! anyway, eftersom det cafét var stängt, så bestämde vi oss för att dra in till stan och medans försökte klura ut vad vi skulle fika, det fick bli coffeehouse, där köpte jag en slush, jordgubbsslush :D  (längesen jag smakat på en slush) och hon en kall kaffe latte? vilket jag tyckte var äckligt, men tydligen så finns det godare, det är än inte bevisat, menmen whatever, haha. satt där i typ en timme eller kanske mer och bara babblade och skrattade sen fick jag för mig att göra manikyr på henne, hihi. hade inte ätit lunch så jag klagade och vi drog ner till burger king vid 7, (jo jag vet, äta lunch vid 7? fick typ bli lunxh/middag) sen efter det hoppade vi på tåget och hem, men det var naaaajs :D haha. käkade lite pommes ändå när jag kom hem. kärlek till skräpmat för alltid! <3

här är pics;


another time, synd att det var stängt.


fikastuuund.





nu ska jag kila, pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0