schteeeeeeeeeeek!

idag så drog jag & gulcan till rålis .. igen, haha, med hennes tvilling och deras kusiner. jag är solbräänd säger jag bara! :D och gud va skönt det var att bada, det var mitt första dopp, sent för ett första sommardopp, men bättre sent än aldrig! vi solade i typ 5 timmar, gah så sköönt det var att bara ligga där och dega med solen på en, sommarkänsla, plus att ipoden var på med reggae musik och skratt, hallå, sommar all over, haha. ville typ aldrig dra, menmen, tröttnade ju efter ett tag över att ligga och dega, (inte jag dårå! Men majoriteten vinner vavava, haha -.-) men jag är iaf solbrääänd :D

när jag kom hem såg jag nelson mandelas födelsedag firas på 24 kanalen, funderade över om den sändes live eller om det var inspelkad, men iaf, många artister var där och sjöng, och självaste Nelson Mandela kom upp på scen och höll tal :') *rörande*. Konserten var i London i Hyde Park (eller var det Hype park..?). Skulle viljat varit där, men fick se det på tv iaf. man glömmer ofta bort så lätt att det fortfarande finns en gnutta godhet i världen, man tänker alltid på det negativa, men idag såblev man påmind igen om det goda, hihi. 



hare bättre än bäst! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0