lalala..

första gången på länge så har jag lust att skriva i bloggen, men det blir så segt nu förtiden för det känns som att man inte har något att skriva om. idag hade jag förväntat mig en solig dag iaf, vilket det inte hände .. lite soligt på morgonen men annars sen så började det regna när jag var ute (tack & lov att jag inte plattade håret som jag hade tänkt, annars; hej lejonmán!) köpte inget, för jag typ känner inte att jag har behovet av att köpa något just nu. har ju pengar, men nja, orka bara slösa dem på saker jag sen ändå inte kommer använda liksom. När jag hittar något jag behöver, ja då; then I'm gonna spend some! HIttade en friis & Co väska i Now clothing, men efter en stund bestämde jag mig för att det inte riktigt var en väska för mig, haha.
sen så börjar ju buss strejken imorn också? aja, syynd :/ menmen, vad ska man göra vavava.

bloggat färdigt för idag ..  eller för stunden, äh.
nu ska jag kila. pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0