i know you want this

jag kom fram till malle balle igår. efter långa timmar. istället för att komma fram efter 3 timmar så blev det typ 6. suck. trafikfel gjorde att jag fick ta buss från en stad till en annan och sen stiga på ett tåg för att sen komma fram. och det tåget var ju inte lite försenat! blev hela tiden 5 min mer försenat ju mer tiden gick. haha, men jag kom fram på kvällen, trött var jag och somnade nästan när jag åkte tåg. men när jag väl träffat malle balle, vare bra. har ju inte träffats på ett halvår!
vi åt kebab med pommes, gott! sen godis och film på kvällen. shrek 3 fick det bli :)

idag har vi shoppat och malin letade här och där efter en pennkjol, och flickan köpte en till slut och efter en massa 'ska jag?' och 'jag vet inte'. och jag har äntligen hittat en väska! haha :D

nog om det. nu ska vi kolla på film, eller vi får se vad vi gör. PÖSSEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0