I find my paradise when you look me in the eyes

jag och Paloma ska sola idag, men solen verkar inte vilja titta fram? :/ aja, det ska bli 22 grader idag eller något, snart tittar solen fram förhoppningsvis!
sen så saknar jag min flowerblondie! och bullfitta<3 men snart är dem hemma :D hihi. 
jag fick tag på chic tidning btw, haha. den är helt okej, kommer inte fortsätta köpa den dock när den sen kommer kosta mer, köpte den bara för att den var så billig, haha. orkar inte slösa mina pengar på tidningar mer btw, bara kanske lite då & då om jag finner tidningen intressant. teen vogue kostar ju mer nu :/ men jag vill ha den. aja, kläder kommer först, haha! 
nu tycker jag att solen kan börja titta fram va, så vi kan bli lite solbrända. 
hare naaaajs. pusselipusspuss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0