tröttisar

idag vaknade jag & malin vid halv 9 -.- min morsa försökte väcka oss kl 8, men det var omöjligt, vi ville inte vakna. snacka om att jag var trött, vi skulle dra till VIP rean i MQ som var i kista kl 8 -10. gosh, inte var det tidigt inte ..
anyway, vi fick med oss två saker var, hihi ^^ eller malin fick 3, flickan köpte ett par friis &Co. örhängen också.
i like, i like, sen efter det stack vi till solna efter att mami också skulle träffa sina kompisar där också, aja, vi handlade mer där också, typ värsta bra där juu! jag köpte en t-shirt från gina, där det står; ''THINK GREEN''
snacka om att det är så jag, i love it! ^^ sen så .. en annan tröja typ rosa/röd från HM, men orka beskriva den, haha, den var ganska vanlig .. typ, malin köpte typ en likadan fast ändå lite mer olik än min, & vit.
aja, jag tackar min mamma för dem två sakerna jag hittade i MQ, eller jag menar som hon hittade, hon är ju värsta fynd hittaren! hon hittade till & med saker åt malin, haha, synd att hon aldrig hittar något åt sig själv :/
vi åt på grekisk restaurang idag också(det smakade gött!)samtidigt som vi hade skräckfilmer som samtalsämne, snacka om att jag tycker att dem är psykade, never ever att jag ska se en skräckfilm .. eller vissa thriller filmer.
aja, jag & malin kom hem för inte så längesen, snacka om att vi är tröttisar, just nu har vi bara dragit på oss mjukisbyxor (ah, lite av en njutning, haha, när man verkligen är tröttis, nu fattar jag vad ebba won sydow menar .. )
och ska bara ta det chill pill, sen på kvällen äre film dags! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0