thank god, its friday!

idag för första gången är jag inte stressad, är typ klar med allt, ska bara ta på mig mina söta, varma & rosa strumpor och lägga in skolböckerna i väskan, sen är jag,ready, and set to go.
fast förstås, jag har vaknat tidigare än vanligt, men vad gör det, känns skönt med en morgon utan stress.
idag händer nog inte så mycket, ska kanske shoppa med mamma(?) .. eller shoppa och shoppa, det blir inte så mycket shopping, ska nog prova mina favvo cheap mondays - jag bara måste ha dem! - sen köpa en topp från gina som jag kikade på sist jag var i stan (fett irriterande, kollade provade, men köpte inte den just då .. ).

Jag är pank, helt pank, och jag vill så gärna tjäna lite pengar, men jag verkar aldrig ha lite tid för att skriva ett CV, eller så brukar jag bara glömma bort det ibland, får helt enkelt hitta en tid och inte glömma bort det!
jag tar vilket jobb som helst .. men inte bk eller donken -usch nej! 

image39
Jag med min halloween peruk, när jag hade kortkort hår (har det nu men inte lika kort).
yes i know, det är patetiskt! men jag saknade mitt långa hår så mycket att jag satte på den i en min & tog lite bilder .. :$


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0