studiebesök i riksdagen.

lalala, jag sitter här och bara degar framför datan. vill fan att min morsa/jag ska hitta kvittot till min kära ipod, så jag kan byta ut den, den är redan trasig & sönder efter ett halvår, det är inte ens mitt fel, jag menar, sladden håller på att gå av, och hörlurarna är liksom sönder, så vill fan byta ut den, har ju ett års garanti, om vi bara nu kunde hitta kvittot ..
dagen har varit bra, mycket skratt & glädje innehöll den. det är alltid flum med paulina annars, haha.
idag åkte klassen på ett studiebesök i riksdagen. om jag fortfarande hade varit i sis, kanske jag hade lyssnat något mer noga, men i det här fallet så höll jag på att somna varje gång kvinnan som gav oss rundturen babblade om  .. rummen(?) eller hur riksdagen blev till, något sådant iaf, mobbad som jag är var jag den enda i hela klassen som tog med sig sitt block XD .. vilket var jävligt onödigt eftersom jag knappt skrev några anteckningar i den, (ja, jag kände mig mobbad, jag menar, plugghäst?) det enda jag väntade på var att gå in i rummet där dem har möten, ni vet som kommer på tv? (om ni nu fattade .. ) som vi till sist gjorde, en mycket snygg väktare ledde oss dit ;) ögonkontakt han & jag, två ggr hallå ;) *hihi*
så satt vi där i 10 min, och danne kan tydligen inte sitta still i tio min, så han satt där med sina skakande ben, rastlös. stackarn måste sova mer! men lyssnar han? nejnej.
efter det drog vi hemåt efter att ha tagit lite stora broshyrer/tidningar(?) och kvinnan visat hemsidan till riksdagen.
och vet ni vad jag fick reda på?
en kille blev vald till riksdagen när han bara var 19/20 år! han blev vald när han gick ut gymnasiet! vilket parti frågar ni, miljöpartiet!  kände mig lite sådär, hoppfull för ungdomarnas åsikter, haha.

men vet ni vad, nu ska jag byta om till bekvämare kläder, så där chill, och bara ta det lugnt.

Kommentarer
Postat av: mona

men palla lämna tillbaks hela mp3n om hörlurarna pajjar, t.o.m. apple själva vet att deras hörlurar suger.. så df köper man nya!!!!!!!!

2008-01-17 @ 22:08:36
URL: http://brandmaan.blogg.se
Postat av: sogol

vf ha en gammal när jag kan få en ny? ^o)

2008-01-18 @ 07:45:53
URL: http://peacetoyall.blogg.se
Postat av: mona

för ibland säger de nej när det inte är något fel med självaste mp3n, min pajjade en vecka efter jag köpte den, och snubben skrattade åt hur konstig mp3n betedde sig.. men din mp3 har inget fel.. bara hörlurarna, då brukar de KANSKE bara ge nya hörlurar

2008-01-18 @ 14:48:15
URL: http://brandmaan.blogg.se
Postat av: Anonym

tyst, jag ska PAJJA DEN!

2008-01-21 @ 15:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0