rooney i mitt <3

jag absolut har börjat älska det bandet alltså!
I'm sh-sh-shakin'! sh-shakin' now, noooooooow yeah (8)

idag hade jag bara en lektion, så nu sitter jag här & har absolut inget att göra, har laddat ner så många
rooney - låtar jag har kunnat hitta. indiepop in my heart, haha.
jag åt innan jag drog från skolan men känner mig hungrig(?) aja, får hitta något att äta, fast jag läste veckorevyn igår & det stod att om man nu vill få platt mage(?) (man måste ju gå ner i vikt för att få platt mage?) eller så vare att gå ner i vikt, men aja, så ska man äta var tredje timma, så att man inte går runt & känner sig hungrig emellan, men fuck that! jag vill äta, haha. nej, nu ska jag hitta något att käka i köket.

+ älska mellandagsrean i år ;) hittade massa saker.


Kommentarer
Postat av: mona

MAT & INDIE ÄR LIVET!!!!!!!!!

2008-01-09 @ 18:46:36
URL: http://brandmaan.blogg.se
Postat av: sogol

in deed my friend, in deed!

2008-01-09 @ 19:09:01
URL: http://peacetoyall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0