pluggiiisssh

idag ska jag plugga, har redan börjat vafan. känner mig stolt lite sådär.
har gjort häften av instuderingsfrågorna i samhäll. plus så skrev jag fel igår natt, jag menade inte historieprov, utan samhällsprov. men det kommer förhoppningsvis gå bra, sen så får jag inte glömma att skriva mitt cv på datan idag, får väl göra det på kvällen antar jag, för hinner inte nu på eftermiddagen, har mucho plugg. det känns ovant, att jag, sogol pluggar hårt, men man förändras mot det bättre gott folk! ;)
sen så längtar jag fortfarande tills sommarn! asså VERKLIGEN längtar, ingen gör det säkert lika mycket som jag, jag tänker på sommaren nästan konstant. sommarn är lika med kärlek och romans för mig, nej, jag menar inte att jag hoppas på något just då .. -.- jag menar det känns extra ljuvligt på sommaren. jag menar jag fantiserar till & med om sommaren, haha.
längtar tills jag åker till malin, fast växjö är värsta regnhålan .. haha. att jag känt flickan i 13 år. i love her, hihi ^^


jag vet inte vem jag ska tro att du är, men jag brukar lita på min instinkt, och något säger mig att du inte är den jag vill ha, den jag letar efter, men vad vet jag, kanske dömer i förhand. men ändå, ingen bra känsla har jag iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0