pluggdags

ska börja plugga snart. idag har jag som sagt varit med slynan, hon drog för en halvtimme sen. vi åt på burger, andra gången i rad för mig, but its all good, vafan skräpmat is the shit!
dem har nog inte något speciellt på tv idag .. förräns lite över klockan 10, då äre rush hour 2, varför inte kolla på det liksom :) jag måste verkligen plugga ordentligt nu, jag menar jag kan nada om referat, tänk om jag får IG på det igen?! its the end of the world för mitt svenska ämne kan jag säga, jag ska fan behålla mitt VG .. plus så är jag nära ett MVG så varför inte kämpa & plugga hårt så att jag får till mitt MVG i svenska!
matte å andra sidan som jag ska göra snaaart .. eller typ nu, nöjer jag mig med ett G, men om jag satsar på ett G kommer jag säkert få ett IG på nationella, and thats no good. nej, satsar på ett VG, måste nog göra det. GAH, jag & studier - ingen bra matchning.


jussstee .. det var en sån här jag snackade om innan, men jag vet inte riktigt om jag vill ha en sån :/




   
         image40

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0