plugga? naaah

jag kanske har haft fel om dig, du kanske inte är den jag trodde att du var, anyways, du kanske är eller inte är, när vi två är blir det bara tjafs.

sen så har jag tänkt på att min blogg bara är ''idag har jag gjort såhär''
inte för att det är ngt fel på det, men ska kanske jag vet inte ..
plus så vill jag ha sommar nu, nu, NU! ingen vill det mer än jag, trust me, jag är solens barn och jag läängtar, alltså verkligen, VERKLIGEN längtar tills sommarn! jo, tack jag vet att jag skrivit ett sånt här inlägg förut, nästan exakt likadant, men äsch .. ^^

pluggandet gick inget vidare .. jag har bara gjort typ 3 tal eller kanske en eller två mer, men inget mer, matte är helt enkelt inte min grej, jag kan inte sitta still när det gäller just matte, (okej andra ämnn också, men matte är muuucho mer!) så då får jag väl faila på läxförhöret imorn då ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0