orka ..

usch asså orka, orka med gnäll, gnäll, gnäll från min irriterande och jobbiga mamma!
ja, jag vill lägga mig 3 på en lördag, jaha och?! jag får det om jag vill, det är fan bara lördag!
och så frågar hon mig varför jag inte pluggar, ja men jag pluggar om du bara slutar vara så tjatig om allt! GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
aja .. kollade färdigt på rush hour 2 för några minuter sen. den var helt okej, men inte lika kul som ettan eller trean. funderar på om jag ska kolla på gustaf 2 idag istället (kollade aldrig på den igår) men vi får se, kommer antagligen inte göra det. annars kan jag ju ringa någon, fast dem jag vill ringa kanske ligger och sover?

Jag älskar min pa låt btw .. texten<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0