Onsdag

ÄNTLIGEN funkar min data igen! Och telefonen! :D
idag hade jag bara en lektion, woho, vi skulle tydligen ha musikprov, vilket jag inte visste så jag blev fett orolig och trodde att jag inte skulle kunna någonting alls, och så vare ju, och därför föreslog många att vi skulle ta provet nästa gång, eftersom hälften(?)av oss inte var där. *woho* får se till att plugga tills nästa onsdag.
efter så skulle jag träffa mona i stan, jag satt där i tåget, och helt plötsligt fick jag syn på en pytteruta på Metrotidningen med en bild på heath ledger .. död. Jag trodde dem typ drev, eller att det var att han skulle dö i en film eller något liknande, men nej, han hittades död igår eftermiddag i sin lägenhet. snacka om att jag var chockad, verkligen chockad, trodde aldrig att han av alla kändisar i hollywood skulle dö just nu, trodde han skulle spela in fler, fler filmer och leva lyckligt tills hans blev jättegammal, men det är inte som man alltid förväntar sig.
Det är så synd, jag som nyss hade fått reda på det, fick värsta attacken och skickade sms till mona, men hon visste redan om det fick man reda på sen.
Fett synd om hans dotter men hoppas han vilar i frid. R.I.P.
 



I stan gjorde vi inte så mycket, jag köpte bara en sak som jag letat efter så mycket .. mest chill pill. mat; KEBAB!<3
men nu ska jag ägna mig åt pa, som jag inte har varit inne på i sens .. någongång i mitten av förra veckan!

lev varje dag som om den vore den sista. hare bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0