musik är det bästa, dude! <3

kollade nyss på klockan, att den är 4, det känns mer som typ klockan 7, aja .. konstigt :S
väntar på one tree hill avsnittet, sådär typiskt söndag, man degar hemma, man pluggar inte, fast jag nu tagit hem matteboken :/ äsch, vafan, söndag är ju typ värsta sista dagen av lovet i detta fall, annars äre ju sista dagen av helgen, & ibland ångestdagen, man gör det bästa av det, och från & med imorn får jag fan inte komma försent! (..eller skolka för den delen heller för att jag vill sova mer, hihi) så .. imorn får jag hoppa upp ur sängen så fort klockan ringer, fast man ligger i sin ljuvliga säng<3 det är så sköönt att sova! ja, jag är lat, men försöker att inte vara det så mycket mer längre. en strategi för att inte komma försent mer till skolan är ju att lägga fram kläderna man ska ha på sig imorn, för det brukar bli mycket klädprovning på morgonen annars, vilket gör så att jag kommer försent.

And I promise myself, even though it don't always come easy
Gonna learn from my pain, never explain. Do it my way, that's what I say
Promise myself , I'm the only one who will believe me
You can try to bend but you ain't breakin my dreams

yesyes, idag har jag laddat ner vanessa hudgens av någon anledning + massa one tree hill låtar.
för dem som inte vet, så har jag blandad musiksmak, lyssnar typ på lite av allt.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0