mitt i natten sitter man och har tråkigt ..

har just nu snackat färdigt i telefonen med mona, som somnade medans .. -.-
säkert ingen rolig inne på msn heller för den delen, men vad vet jag, ska give it a try och se om man kan ha lite kul .. med msn. visst, troligt.
borde lägga mig, men nääe. ville fan se klart på first daughter vilket jag inte gjorde, får se resten imorn, inte för att den var tråkig eller så, men för att mona ringde mitt i, och känner mig taskig om jag dissar henne för en film, men men ..
kanske kollar på gustaf 2 senare inatt .. om jag vill få mig på ett litet gott skratt & inte har ngt att göra. 
ska logga in på msn nu .. (snälla, låt det vara roliga people inne!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0