just another wednesday ..


idag skippade jag gympan igen, haha, orka med hinderbana. menmen .. sitter här med nicole, har tråkigt, eftersom flickan sysselsatt sig med annat.

jag hoppas jag vinner i kenzas tävling idag .. ha velat ha sådana örhängen så jävla länge nu, men aja, om någon annan vinner så är det bra för den personen :) kan känna sig lottad.

onsdag, idag, NEEEJ, ingen heroes mer på TV! :O how will I survive? plööö, alla serier är fan borta, längtar tills dem kommer tillbaka, typ som DH, heroes, greys. tur att ugly betty började igår.

sen så längtar jag tills feb -sportlovet, ska kanske åka till malin, eller kanske helt enkelt åka dit på en'skolvecka' fast över helgen när hon har fest eftersom hon fyller år, men vi får se hur det blir. 
 
nu ska jag kila, hare bra :)


Kommentarer
Postat av: nellie

jag skolkade också idrotten imorse *high five*
som tur var hade vi inte ens någon idrott, för läraren dök aldrig upp. så härlig sovmorgon för min del ;)

2008-01-16 @ 18:39:18
URL: http://nellz0r.blogg.se
Postat av: sogol

haha, meh :O vetu vad jag roade mig med eller? XD kolla på överviktiga hundar på internet - inget liv!

2008-01-16 @ 19:07:29
URL: http://peacetoyall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0