its tough

jag som trodde att jag skulle plugga för musikprovet, men nejnej, det blev inte av ..men ska skriva provet idag iaf. får väl skriva omprov sen efetrsom jag klart kommer få IG.
menmen, vad jag nu ska ta på mig vet jag inte, jag kan inte bara ta på mig något, jag måste känna mig bekväm i det jag har på mig just för idag .. inte för att det händer ngt spec. idag, nej, det är bara så jag känner varje dag, haha. what should I wear?
en dag kvar tills studiebidraget kommer, tror verkligen inte att jag kommer få det .. :/ men jag måste jöö, jag vill ha mina lackskor! (trodde förut att studiebidraget kom den 28.de, men den kommer tydligen den 31:a, så nu finns det lite hopp om att jag får mooooney! men vi får se .. )
nu ska jag faktiskt försöka klura ut vad jag ska ha på mig ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0