its all good

idag vaknade vi vid 1, haha, jag ville inte upp! ljuva säng<3 vi kollade på the notebook igår kväll, snacka om att vi storbölade båda två på slutet, och efter att vi upptäckt det började vi skratta, (jag skrattade samtidigt som jag grät .. haha :S .. typ) anyway, gråtfärdiga drog vi till ica för att köpa taco sås, och tortilla bröd + mer saker som man inte kan göra om man ska göra taco/tortillas.
anyway, idag så drog vi till stan vid halv 4 typ, malin köpte sina röda lackpumps, medans jag köpte ett par av cheap mondays som jag kollade på förra veckan men inte visste riktigt då om jag ville ha dem, men jag älskar dem, haha, sen så drog vi till slussen, malin hade tjatat om Monki, men till malins besvikelse så hittade hon inget där.
nej, nu ska vi kolla på freedom writers, kanske lite lip där också?

 just det, glömde nämna att det är en sann historia.


Kommentarer
Postat av: Mona

ni kunde bara dragit till souk, det finns en monki där också :P

2008-01-05 @ 22:58:01
URL: http://brandmaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0