I'm going to Hollywood!

 .. pfft, in my dreams. men jag skulle vilja åka till New York, sen hollywood, dem flesta kan inte tänka sig att vara en kändis, för nja, kändisar lever ju glamorösa liv, men dem verkar olyckliga för det mesta, äsch, det är vad man gör det till, dude. hollywoooood, i love you :)
hahaha .. jag vill ha ett peace armband har jag bestämt, sen sen .. om mitt studiebidrag kommer på torsdag så ska jag börja gymma! spinna, springa, you name it! jag behöver det, inte för att jag är tjock, nejnej, utan för att jag måste röra lite på mig och det finns ingen sport jag gillar så varför inte gym, plus så orkar jag inte vara så klen längre .. så lackskor + gym it is .. och en ny väska förstås ^^ eller vi får se, jag kanske inte orkar köpa en ny väska, who knows, men blabla, vad intressant eller hur? hahah, nej men pa är inte roligt just nu, och jag har tröttnat på att läsa bloggar, jag menar uppdatera era bloggar mer people!
sen ska fan min blyghet bort bort bort, schas!
och jag ska faktiskt chilla nu, för sen måste jag jobba med matten. cheerios hoes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0