helg, helg, helg imorn!

idag har varit en tröttsam, jobbig men ändå en helt OK dag.
torsdagar är inte någon favorit dag exakt eftersom det är så många lektioner, samma med onsdagar.
men idag har det varit bra. its GOOOD.
Jag har fått MVG i kör, woho *happy,happy*
och sen ett G i samhälle! jajaja, jag vet, jag vet, ett G är inte något att vara stolt över direkt, men vafan! jag fick iaf inte IG, satsade på ett G, fast måste kanske börja plugga mer .. någongång förra veckan hittade jag mina gamla prov som man gjort i nian, där fick jag åtminstone ett VG i samhälle, vad har hääänt? nej, skärpning!
sen så har jag VG/MVG i svenska! ITS ALL GOOD PEOPLE!
det börjar komma nu, och jag ska fan försöka, även fast jag inte kommer orka eller .. äsch, kommer inte orka anstränga mig att få ett VG i matte, haha. MEN JO! hahaha.
vi har 'prov' imorgon i matte iaf, med 'prov' menar jag läxförhör om kapitel 4 i matteboken, it will be fine, vet ni varför, för jag ska råplugga, och jag ska börja exakt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0