förvirrad?

jag vet verkligen inte hur jag känner, just nu finns du inte i mina tankar lika mycket som förut.
jag saknar dig, jag gör det. men vet jag verkligen vem du är? för det känns som att jag bara skapat en bild av hur jag vill att du ska vara, jag känner dig inte tillräckligt väl, men ändå så fanns du i mina tankar konstant.
du verkade vara den jag letade efter, fast många andra tyckte att jag hade fel, att du inte var den för mig.
just nu, känns det som att du bara kommer vara ett minne, nej det kanske låter taskigt?
det är ju inte så jag menar, allt jag menar är bara att, jag inte vet någonting just nu, jag vet inte hur jag vill ha dig.
ska du vara en vän, bara en vän? eller så mycket mer?
men jag tror nog att jag vet, att jag har mitt svar innerst inne i mitt hjärta. jag måste bara få reda på det.
crazyyy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0