filmkväll

sitter här och gör nada, idag var jag & mamma på bk (burger king) och käkade angus burgare .. den var faktiskt god, sen så hade den samma sås som jag älskade som dem brukade ha på kycklingspetten i kinarestaurangen här i väsby vid stationen, men det var innan dem bytte ägare .. så dem är inget vidare nu, fast det var typ 3 år sen jag åt där sist, så det kanske har blivit bättre(?) vad vet jag ..
anyway, snart ska vi kolla på film ^^ first daughter ska vi kolla på, köpte den just idag också. och  .. Gustaf 2 .. :$ vad..? om man har ettan, måste man ha tvåan XD plus så gör katten en på glatt humör!

gud va skönt att det är helg fast jag har spanska & 3 sidors matte tills på måndag, och svenska omprov eftersom jag fick tillbaks mitt svenska prov på referat idag som jag gjorde i tisdags och på det fick jag IG så ska ha omprov på det på tisdag och sen har jag en text som jag måste öva på inför engelskan eftersom det blir läxförhör på det på tisdag.. japp, inte lite att göra, wish me good luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0