en helt OK måndag

plugg, plugg, plugg! har mitt svenska omprov imorn, måste fatta det här med referat! kanske prova att googla på det? aja, men kom hem från stan för en halvtimme eller en kvart sen, jag som ville ha mina underbara slitna cheap mondays (som ser fula ut, men när man sätter sig på dem -me like, haha) men nejnej, min storlek passade inte mig eller en storlek större .. mina vader -.- kan dem inte vara lite mindre breda! äsch, får väl leta vidare efter några liknande byxor .. *suck* men äsch, efter att ha varit suris ett tag, så köpte jag iaf något annat! :D två guld örhängen, och en röd kappa, som det var 70% rabatt på, blev gladis då :)
sen så såg jag ett par vinröda lackskor som det var också rea på, men jag tror dem har dragit in studiebidraget NU (förut gjorde dem inte det, var bara jag som missförstod) eftersom .. nja, dem valde väl det .. -.- suck, så då kan jag lätt glömma dem där lackskorna.

nej, nu ska jag ta tag i svenskan, måste, fast jag inte vill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0