biomyspys .. stryk det där med myspys


idag drog jag & nellie på bio. vi skulle se national treasure, men nejnej, eftersom flickan sa att man inte skulle boka och att platser skulle finnas kvar, fast jag hade sagt åt henne att det inte alls skulle vara så, så var det slutsåld när vi kom dit. nellie ville se alien vs predator, men jag ville se cassandras dream. efter att vi stått där & försökt övetala varandra vilken film vi skulle se så bestämde vi oss att köra sten, sax, påse. nellie vann .. -.- (just min tur!) jag menar jag slösade min sista hundring för den här månaden, och den kommande för en slem -döda, döda, blod- film? haha, anyway, innan filmen skulle börja hörde nellie; jag hatar dig, från mig minst 10 ggr.
men vet ni vad? jag hatar sådana filmer, det är ju som en skräckfilm för mig, men blev inte rädd, det var bara jävligt äckligt, fullt med slem och blod hela tiden. men filmen söööög.

anyway, just nu sitter jag här bara chill pillar, springer fram & tillbaks till tv:n eftersom sagan om konungens återkomst är på fyran, vill se den men ändå inte, orkar inte, men vill, så ja, därför springer jag fram och tillbaks, haha.

har bytt designen på bloggen btw, vad tycks? jag tycker att den är helt ok, fast är fortfarande lite osäker.


Kommentarer
Postat av: emma

cassandras dream är fett deprimernade och seg ;)

2008-01-16 @ 12:20:18
URL: http://emmalicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0