äntligen

 .. är man färdigt med allt, fast jag har pluggat på svenska, så ska jag plugga lite till på det, jag behöver det, tycker jag :) så nu kan jag fan marshera stolt, visst? sen så fick jag reda på att jag hade en till läxa i grammatik boken i engelska, men hade redan gjort den där sidan förut, så behövde inte göra den, hihi
men det är så sköönt att alla är avklarade, äntligen liksom! :D
väntar på att coyote ugly ska börja på tv (den börjar klockan 20:00), men ska sen byta kanal vid klockan nio, eftersom 'allt en tjej vill ha' visas på trean.
haha, känslan av att 'I did it!' att jag pluggade, går inte bort, vill ju inte heller att känslan ska gå bort! - en otroligt glad känsla att jag är en duktig flicka, att jag har börjat skärpa mig, att jag känner mig stolt, och det får jag ju göra för jag har varit duktig! ^^

ska ta & ringa mona nu, flickan ville ha hjälp med sin uppsats angående kristdemokraterna eftersom hon inte har något internet, så klart att jag hjälper henne.

plugga - its worth it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0