whocares

igår var ingen bra dag. inte pga av en grej, nej. utan två, 3 saker som hände fast som jag inte verkar komma ihåg.
men det finns inga ord, och än en gång står jag här och håller tyst. jag håller tyst, för det är det jag gör.
jag bryr mig faktiskt inte om du läser det här, men jag blev så förvånad över vad du sa igår att jag blev helt stum och visste inte vad jag skulle säga. att jag litade på dig så starkt fast vi var så långt bort, men att en liten bit försvann i just det ögonblicket. det är otroligt. hälften, eller en liten bit av min tillit som jag har till dig kanske inte borde gått bort, eller ens så snabbt, men vad kan man göra. du gjorde mig sur.
Jag såg fram emot det. jag skulle bli brun. neger. hänga runt med dig i coolaste chill miami. men nej, skit i det då.
men jag ignorerar dig nu.
så nu tänker jag stå tyst här åter igen. och inte säga ett ord. för det är det jag gör, när jag blir sårad.
löjlig bryr jag mig inte om någon tycker att jag är.
detta bevisar bara något ännu mer för mig:

ett ord till mina läsare (om jag ens har några nu): lita inte så mycket på någon. Det är nog så man kan leva livet bäst.


Kommentarer
Postat av: sandra

Ha en bra dag du med :)

2008-02-22 @ 09:43:42
URL: http://firstsight.blogg.se
Postat av: Sandra T

Jag håller helt med dig. Man ska inte lita på någon annan än sig själv.

2008-02-22 @ 11:20:42
URL: http://dirren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0