waaaZzZzáaAaaaaaa

idag idag idag äre fredag, idag ska jag sitta hemma, på en fredag .. -.- vi får se vad jag hittar på!
gjorde matteprovet idag som jag pluggat på inför hela veckan, det gick .. jag vet faktiskt inte :S hoppas att det gick bra iallafall, läraren var snäll för första gången och lät mig sitta kvar extra läng, jag som skulle lämna ett klasspapper där det stod: JAG KAN INGET! lättare prov, tack! ditt fel! >x(
men bara för att hon var snäll så slängde jag kladdpapperet, haha.
aja, nu är jag här. hemma. degar.
jag har bara haft en lektion idag (nej vi hade inte en chill dag..) för att jag hade mensvärk och det gjorde så ont att jag spydde två gånger i morse, plus att jag inte kunde sluta frys och skaka efter, sen så har smärtan minskat, annars har jag fortfarande lite ont, så det är därför jag sitter hemma idag. på en fredag, ja. hahaha.

sen så kan folk som själv är falska som tycker att dem andra är falska, ta sig i arslet och rotera 360 grader! :)
ni lurar bara er själva ;)

så det är vad jag har gjort idag - matte, sen hem. en väldigt kort fredag för min del känns det som.


(8)cause i dont wanna go, another day, another lonely night, and i dont wanna be without you in my life.. (8)

Kommentarer
Postat av: emma

ääääälska fredagar :D

2008-02-15 @ 20:52:58
URL: http://emmisftw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0