våren kommer, do u feel it?

idag idag idag, så har man varit med mona, flickan sov över hos mig igår kväll och vi log och skrattade ihjäl oss av att kolla på bilder i min data när vi gick typ i åttan eller sjuan, och på andra människor.. (a) men men, det var en dag med mycket skratt iaf :D hahaha. sen så borde alla veta att jag verkligen vill ha David Archuleta! <3
sen när vi la oss vid halv 4 imorn, blev vi väckta av min morsa typ vid 11.. man ba: LÅT OSS SOVA! DET ÄR LOOOOOOOOOV! menmen.. mammor asså haha :D
sen idag så drog vi till väsby centrum för att ha ngt att göra och chilla och sen köpa en liten presentisar ^^
men sen drog vi till kista och jag provade ha på mig mina lack klack skor idag, hmm, dem var inte jobbiga att gå i, och jag har svorit på mammas död att inte ha mina tygskor imorn av mona .. -.- plööö! orka tyck att det är 'blatte' skor XP
anywaay. så det var fint väder och vi ba; varför inte ta kort liXXXXXXom.


         
mona köpte dem där pilotisarna, och två av bilderna är det 'dagens', haha. sen så om ni kollar i glasögonen ser ni två små blattar som är vi ^^

efter att vi skyndat oss med att ha kul och göra vårt köp så sprang vi till bussen, och då tog jag tåget och mötte nellzor aka. slynan som ni kan se på bilden här ovanför, hihi.
vi hade kul och skrattade mycket där däe med. vi tog dessa bilder..

  
KUUUUUUUL!  ingen ironi här inte ;) har inte skrattat så mycket med dig på länge, haha <3

sen en sak till. jag kommer alltid finnas här för er. my friends. I'll be there/here. även om det är mitt i natten ser ni!

många bilder det blev i bloggen nu asså. men vafan enjoy, det gör jag. jag älskar bloggar med bilder i, så mycket roligare då, haha. ni ba; öhm.. vadå roligare?
HAHA anyway,

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0