TRALALAALA! (*varning, denna sida kan innehålla flamsiga stunder*)

jag är sömnig, men ändå inte faktiskt, jag har provat och byt kläder hela tiden typ, haha. nu alltså. eller nyss, ahha.
anywaay, så blire när man har tråkigt, sen så fick jag reda på att puder gör undervärk när man är sliten :O
woho. snacka om att moi kommer använda puder nu framöver.
just nu kan jag inte säga så mycket förutom att jag har på mig det senaste köpet jag gjorde. ska jag berätta en hemlis? jag är totalt kär i den! :D haha, orkar inte ladda upp en bild eller så. kommer säkert med på bild när jag har den ute någon dag :) (en skjorta-klänning .. typ, om det nu heter så) 
anywaay, lalala. nu ska jag trala vidare. sen så har min klädstil ändrats? har den det eller? känns som det.
får se till att inte bli för mycket svart-vit (det blir så när man umgås med mona, sluta smitta av dig, tjejen!) inte för att det är ngt fel med att klä sig lite rockigt och så, men det är helt enkelt inte jag, eller vad vet jag .. ni kanske får se en helt ny sogol, som är rockig och lyssnar på värsta rocken, man behöver inte byta stil bara för det, men säger det bara. who knows LiXXXXooooom!
HAHA. men ni riktiga vänner skulle ändå stå ut med mig om jag blev värsta fashioncore människan, visst skulle ni? det hoppas man iaf..?
haha, jajajaja, men jag är jag, och jag är en liten prinsessita som heter sogolitaaaah och som längtar tills väsbyhem tapetserar om mitt rum!

xoxo

Kommentarer
Postat av: mona

mohahaha (6).. ne men lite indie kan du va iaf :)

2008-02-23 @ 00:18:02
URL: http://brandmaan.blogg.se
Postat av: mona

plus bollplank är som att vara ett bollplank haha asså att du kan typ säga vad du vill till mig o så :P finns alltid där om du vill prata yani :)

2008-02-23 @ 00:18:53
URL: http://brandmaan.blogg.se
Postat av: mona

du snackade om att du kanske blev rockig eller nått sånt, och då menar jag att du åtminstone kan bli indie så det inte blir överdrift i det hela :P

2008-02-23 @ 12:03:29
URL: http://brandmaan.blogg.se
Postat av: Proma

assnygg design på bloggen :D

2008-02-23 @ 17:11:55
URL: http://www.metrobloggen.se/proma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0