torsdag.

nej, det är tors! notera att jag sur över att det är torsdag för att inget dem visar på tv är i min smak eller underhållande för mig. haha alltid jag asså. måste hitta något att gnälla på. måste sluta vafan, haha.

just nu sitter jag och käkar vindruvor ^^ it's deliciouuuuuuuuuuuus!
har egentligen en uppsats(?) eller så vare frågor(?) jag ska svara på angående filmen 'rent' som vi såg i kören.
men jag orkaaaaaaaaar inte, så, eftersom jag är jag, och är riktigt dum ibland - så tänker jag göra den imorn, på en fredag. ja! lyckat. men äsch an sitta och göra den och skicka den innan 12 på natten så har jag ju ändå lämnat in den i tid. plus så vill jag inte göra den eftersom jag inte vet vilket av det man ska göra. uppsats eller svara på frågor? anywaay, jag måste ta skolan seriösare om jag nu ska få tag på det jag vill ha.

nu ska jag roa mig med msn. äre några roliga pheeps inne? pleeeaaaaaaase, jag behöver ha roligt ^^


xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0