tisdaaaaaaaaaag

tisdag idag, hade föreläsning på kör lektionen idag, vad som är bra för rösten, hur man ska värma upp den och så vidare. jag höll på att somna lite, men gjorde som tur inte det. och nästa gång ska man inte sitta bredvid odiskreta cecilia!
anywaay, jag kom hem för inte så längesen från stan.
hade varit där med Brenda, hade bestämt med flickan att hon skulle visa mig ett bra piercing ställe, fett billigt är det där också! 350:- som fan att jag ska dra dit och göra min piercing! :D plus så kostar 3 piercingar 199 :- jätte billigt juuuu! stället ligger i gamla stan iallafall, kan inte säga exakt var, menmen.
anywaay, it was enjoyable (kan man säga så?)

fett onödigt inlägg det här är egentligen. but wtf, ändå liksom.

gossip girl ikväll btw! ^^



xoxo


Kommentarer
Postat av: paintedlove

ja , visst är den!:)

tack så mycket ha en bra kväll du med!

2008-02-19 @ 20:59:21
URL: http://paintedlove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0