the pacifier

sitetr hemma hos brandman häraaaaaaaaaaaaaaaaaaa. 
just nu har vi börjat kolla på the pacifier. som jag alltid velat se, sen är jag hungrig :/ och dem som känner mig vet att jag gamar som fan och inte kan hålla mig borta från köket. vafan jag har en stor apiti, let me, haha.
imorn ska man träna också ^^ löpbandet it is! och lite situps-maskiner (vet fan inte vad dem kallas ..)
men ska passa på efetrsom mitt träningskort går ut väldigt snaaart, kanske redan någongång nästa vecka.
ni vet detta är så intressant för er att veta, visst är det?! *NOOOOOOOT*
men nu ska jag vara lite emr socialare mot mona som verkar ha tråkigt medans jag skriver det här inlägget. flickan läser min veckorevyn tidning.
sen så måste jag bara påpeka att det här med jämnställdhet är helt sajk i vårt land, jag orkar helt seriöst inte bry mig om vem som får mer lön mellan dem två könen. vi har tillräckligt med tjaffs i hela typ världen, så orka orka ORKA!

nu ska jag umgås med monis trollis som hon kallades förut. sheerios hoes!

Kommentarer
Postat av: monis trollis aka brandman

om du var hungrig, vf sa du inte något? du är hemma hos en kurd, det kryllar av mat här ;P

2008-02-23 @ 23:29:00
URL: http://brandmaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0