so little time

har gjort lite matte nu. har på mig träningskläderna redan, måste bara sätta på mig mina strumpoooor, ta med träningsskor .. och en flaska med vatten får jag inte glömma, haha.
hela det här med gym är typ .. nja nytt för mig men ändå inte. jag orkar inte om jag ska vara ärlig, men om jag vill må bra och leva hälsosamt så måste man ju träna. plus att jag skippar gympan i skolan, så måste ju åtminstone träna på gym om jag inte gör det i skolan, fast ska ju börja gå på gympan i skolan faktiskt, eftersom jag har IG-varning i det ..
två ämnen som jag måste bättra på:
Spanska ( IG..)
idrott (IG-varning)

yesyes, sen får jag inte glömma min svenska läxa tills på tisdag, haha. mycket att göra och mycket att stå i, men så lite tid!

sen så har jag tänkt på vilken färg jag ska måla om mitt rum till, eller måla om, och måla om, jag ska byta ut tapeterna rättare sagt. antigen är det lila (med en gnutta rosa i) eller blå (en sån där luugn blå .. haha om ni fattar)? så jag kan inte bestämma, which one people?

nu ska jag skutta iväg.

PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0