SAJK!

alexandra & paulina lyssnar på musik medans dem pratar med mig ..  efter en stund så får alexandra för sig en ny idé.

Alexandra: va coolt om det fanns högtalare för ögonen, ska fan uppfinna det
jag och paulina kollar på varandra och börjar skratta XD
Jag:
hahaha, högtalare för ögonen?! XD vadå, ska dem känna bultandet av musiken eller?
alexandra: nej, men man kan ju se videos! :D
paulina kollar snett.
jag:
haha asså, du är fan sjuk i huvet. om det är videos så äre ju typ speciella glasögon man ska uppfinna?

en annan händelse i matsalen.
 
jag och paulina diskuterar lucian som vi på kören ska sjunga.
jag:
gud, du ska se våra klänningar! dem är typ vita men ändå såhär typ lite beiga.
paulina: vadå? typ äggskal?
 ..
alexandra: JAG ÅT ÄGG IGÅR! :D

HAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0