riesen in my heart<3

asså dem här riesen chokladen är så god. jag dör, haha!
jag har beställt armbanden nu.. :D har råd råd råd. hihi.
sen så ska man kanske på AIK match.. fast det är först i mars, i slutet av månaden, men vi får se.
kollar på oscars galan som jag spelat in, och väntar på att accessora.se ska maila mig .. dem skulle gjort det 30 min efter min beställning med det har dem inte gjort så jag var tvungen att skriva ett mail till dem.
jag har inte gjort så mycket. men jag har lärt min konsten av att hur man kan få långa ögonfransar med ögonfransböjaren utan stå där i en halvtimme framför spegeln.
man lär sig ngt nytt varje dag.   
haha.
nej, oscarsgalan väntar.

image52


xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0