poor me

det är det faktiskt, jag har tappat bort mitt historieblock med alla anteckningar i, så jag försöker läsa 30 sidor i historieboken - ja, verkligen lyckat! plus att det inte ens går bra, lägger inte så stor uppmärksamhet på det jag läser tydligen, efetrsom jag verkar glömma bort allt efter och bara komma i håg småsaker, fett synd.
poor me. jag kommer garanterat få IG på historieprovet imorn .. -.- och om man får ett enda IG så får man det som slutbetyg .. -.- bummer. poor me.
hoppas iallafall att dem har flyttat provet till på torsdag som paulina sa, men inte var så säker på. för då kan jag kopiera alla hennes anteckningar tills dess och läsa på då, mycket bättre och lättare.(snälla, snälla, snälla, i need it!) annars äre fan kört för mig.

Kommentarer
Postat av: mona

svar: haha asså jag va 'krallig', jag hade muskler o så.. plus 4-packet va ju liksom sådära bra inte värsta bodybuilder skiten XD

2008-02-03 @ 16:05:17
URL: http://brandmaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0