Ouch!

det gör fortfarande ont i armen/axeln som jag nämnde igår, det känns mer till & med -.- kan inte ta upp armarna, menmen, det går över.
jag kollade accessora.se nyss och jag vill ha så mycket.
typ som dem här två.
   
carpe diem armbandet, vill jag ha hellre än carpe diem halsbandet, som jag nämnde för längesen i min blogg att jag ville ha, men armbandet är finare. sen det där med jag och allt som har med peace att göra asså.
så den vill jag ha, fast vet inte om den är finast i svart eller röd? :/

men vi får se om jag ens har råd eftersom min piercing är den här månaden .. gud, det finns så myclet jag vill ha, men så lite pengar! aja, man får nöja sig med det man har..

såg oscarsgalan igår natt, men somnade typ vid 3 XD .. vilket var synd, men som tur var spelade jag in hela för säkerhets skull om jag nu skulle somna, vilket jag gjorde. bra tänkt serru. :]

nej nu ska jag kila iväg, vi får se vad dagen för med sig, kanske lite plugg?

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0