orka måndagar?

jag har egentligen bråttom just nu .. tror jag. men slänger in ett inlägg iallafall :)
nu på morgonen har vi spanska -ORKAAAAAA.
helt seriöst en sak jag verkligen inte orkar med på måndagar är spanskan och matten! har 3 timmars matte idag också, inte alls fett med okej! -.-
anyway, finns inte så mycket man kan göra, förutom att flumma lite här och där. gör nog inga mattetal på lektionen (as always) sparar det till mattestödet, eller mattestugan som det heter.. som jag absolut inte kan skolka ifrån efetrsom den är totalt obligatorisk och kommer hamna på min frånvaro lapp om jag inte går -.-
gaaaah, äsch, vet ni vad! det är lov sanrt, så orka gnälla. klarar igenom den här veckan, sen äre bara att tare lurre :D LOOOOOOOV! hahaha :D måste snart ringa malin och berätta vad jag bestämt också, måste gå igenom saker med henne innan jag bestämmer mig också för den delen haha.
vad jag snackar om?
en hemlis.


xoxo


Kommentarer
Postat av: emelina

Hihi, tack detsamma! :)

2008-02-18 @ 08:41:44
URL: http://monkeybooobie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0