on my way

här sitter jag för första gången ostressad när jag börjar 8, vet ni hur sällan det är eller?
så det känns skönt.
hur det ska gå med provet idag, vet jag inte, jag hoppas än en gång att det är flyttat tills på torsdag (om jag nu har tur) annars förväntar jag ju mig ett IG. yesyes .. jag pluggade väldigt bra igår -not!
istället kollade jag på en film som gick på kanal6 som handlade om en unik vänskap mellan en fotbollstränare och en förståndshandikappad man - älskade filmen. rekommenderar den, plus att det är en verklig berättelse.
sen one tree hill, och slutligen she's all that och en förtrollad romans innan jag gick och la mig.
ska dra från datan nu, ska ju komma i tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0