movietaajm?

jag har varit jäävligt duktig idag, 10 sidor matte gott folk! 10 sidor matte!
men just nu har jag nada att göra, och imorn ska jag kanske träna, vi får se hur det blir med pluggandet.
om det är föör mycket så får jag nog skippa det där med träningen, så jag lovar inget som jag möjligen kan bryta.
suddenly med ashley tisdale tycker jag är bra :) ni får tycka vad ni vill. who cares att hon är typ disney-barnfilm/ high school musical, jag tycker iaf om den låten.
haha, håller på med mitt  tuggummi smällande. har nog inte så mycket att göra, funderar på att kolla på en film.
rosa the movie (andra tjejer i min ålder brukar nog inte kolla på den, men den är bara så gullig! plus så är killen en sötis tycker jag ) eller the last kiss, borde nog kolla på the last kiss eftersom jag aldrig har sett den, medans jag sett rosa, the movie typ 2-3 ggr. men aja, bara jag inte somnar mitt i för då väcker jag alltid mamma som måste stänga av datan och allt, haha.
sen så vill jag så hemskt gärna ha ett öga rött filmen, har sett den, och den är bra :) helt okej.
läängtar tills mina pengar kommer. men det lär nog dörja några veckor till .. äsch, det går väl snabbt?
snart äre ju alla hjärtans dag också, en dag för alla turturduvor .. ni kan skatta er lyckliga, ni som har någon.
själv får man väl dega framför tv:n den dagen med massa romantiska filmer, det låter patetisk, haha. 

nej, nu ska jag kolla på film. måste välja vilken också .. tough choice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0