morgontrött (fast jag la mig 10 ..? )

Every time i come around you just walk away
You have been on my mind spining around and
around and around like almost every day
I cant help this feeling I have inside
I hope that someday you fall in love with me

Why dont you wanna fall in love with me
Fall in love with me, fall in love with me, fall in love with me?
I would give u all of me.

I just realized that you'll never fall in love with me.

just  nu sitter jag här och ska torka håret snart, har duschat. sen börjar sminkningen, hoppas jag inte kommer försent eller så idag, för jag vaknade 20 min senare än vad jag vanligtvis brukar göra.
gaaah, vad ska jag ha på mig? :O alltid ett svårt val på morgonen, HAHA. men hittar något då.
sen så har man ju tandläkartid idag ju också -.- jag gillar inte att gå till tandläkaren! plus så tror jag att jag har hål i tänderna .. igen. hade fyra hål samtidigt förra gången, fett synd! hahaha. nej, men vi får hoppas att han inte blir besviken på mig förra gången, plus att vi tummade ju på att jag skulle borsta mina tänder bättre! Oops.
aja, det ordnar sig. han får väl helt enkelt dras med att jag äter för mycket godis och att jag förmodligen kommer ha 2-3 hål till .. (gud, älska mig, snälla, jag vill inte ha hål i tänderna, smärtan av lagningen!)
det bästa är nog att jag alltid brukar vara där inne typ i längst en kvart, fast det känns mer som 5 min.

ja .. frågan är fortfarande, vad ska jag fan ha på mig? :/


xoxo

Kommentarer
Postat av: anna

det är väl den ständiga frågan varje morgon. jag försöker alltid bestämma mig kvällen innan vad jag ska ha på mig, men sen på morgonen så känner jag aldrig för det ändå hehe.

ha en bra dag!

2008-02-19 @ 09:35:41
URL: http://addspirit.blogg.se
Postat av: Stephanie | svar

tack detsamma! :D

2008-02-19 @ 10:33:49
URL: http://stephanieee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0