lovet börjar ta slut..

oftast brukar man ju vara glad för att det är fredag, men hallå, har ni tänk på en sak, det är bara 3 dagar kvar tills skolan börjaar! imorn måste jag sätta igång med mitt pluggande.. :/

spanska - skriva en halv sida PÅ SPANSKA om filmen bortspolad.
svenska - måste läsa texten om hans och greta (vi ska framföra en teater för små barn i husby.. -.- ) 
engelska - måste skriva en uppsats, eller brev eller helt enkelt ta reda på lite fakta om shakespeare
kören - skriva en uppsats om filmen rent som vi såg (den skulle vara klar förra fredagen! )
matte - har 40 sidor att göra typ! 
historia - inlämningsuppgift som ska vara inne på torsdag.. men då har jag tid på mig tills då iaf :) 

det var nog allt, men det känns som om jag har glömt något .. :/ men aja. jag har mucho att göra, hur jag ska hinna, vet jag fan inte! sen så måste jag hitta en bild till mitt CV också, en seriös bild på mig.

men idag så ska jag till stan och fira slynans och arezos födelsedag! vi ska käka middag ^^ det blir trevligt ^^
grattis i förskott! hahah.
min säng såg ut som ett bombnedslag för en minut sen, men min mami var sp snäll och plockade upp allt XD så jag slapp. men jag är nöjd med min outfit iaf :)

sen så kan jag glömma min piercing just nu, jag får vänta tilla jag fyller 17. äsch det är inte långt kvar!
men ni får hare bra. ska kila.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0