kriget om fashion for aids!

jag sprang från det ena HM till det andra, jag ville ha en timbaland tröja i stl 34, tjej stl! efter mycket stressande och springande hit och dit, så hittade jag äntligen en ENDA 34 som var kvar! I HELA STAN! snacka om att jag krigade som fan för den! sprang runt i en & en halvtimme tror jag .. ANYWAY, I HAVE IT NOOOW!
plus att jag köpte en fin hjärtformad väska, den är fett söt ^^, och mina lovely lackskor! :D som det bara fanns ett par kvar av! haha, i början när jag trodde att jag inte skulle få tag på tröjan, blev jag fett deppad och sur ..
HAHA men seeen, blev jag på bättre humör, haha, fick tag på skorna iaf, usch känner mig som en dålig människa, aja, nästa ska jag inte deppa har jag bestämt, jag menar tänk på dem som inte fick tag på en!
im so lucky, eller? :S tack till min mamma som står ut med mig ibland haha.
anyway, ska kolla på gustaf 2 nuuu, har ändå inget bättre för mig, plus att datan har blivit tråkig nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0