kompleeeeeex

jag har verkligen det. seriously. ocvh jag är inte nöjd med det, och det är inte ens min kropp det gäller, nejnej, det är om kläderna! jag vill ha heelt nya, jag vill ha en HELT NY garderob för 10 000! jag vill bara gå in i en affär och köpa exakt allt jag vill ha, utan att ens bli paaank!
sen ni andra som får pengar genom bloggen, varför är ni så gigriga föör? man frågar er hur ni gör, men ni raderar bara kommentaren, vill ni inte att nadra ska hare lika bra eller? eller tror n man ska konkurerra ut er? för tro mig, det skulle jag inte kunna och jag säger inte ens att jag gör det ..



nej nu fick jag skuldkänslor, är bara missnöjd på morgonen, fan att jag klippte mig, ALDRIG MER säger jag bara.
lite bara.. åh, orka att jag är negativ! jag ska vara positiv ..
sen så får jag göra min piercing i augusti eller något .. för vi har inte råd just nu, och om jag gör den nästa månad så kommer jag inte kunna bada i juni så .. :/ plöö!
nej, nu ska jag vända på mitt humör!

pluuuus, idag kommer vi säkert få tillbaka musikprovet, undrar hur det gick för mig ..  bra förhoppningsvis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0