jobbig

jag ångrar att jag inte köpte timbaland tröjan igår ..
plus så sööööööög kören igår, vi alltså XD för att liva upp det hela bestämde jag mig för att sjunga I remember love med nazanin, men ingen reaktion där heller .. -.- hahahah.
aja,  plus att det inte var alls mycket folk på vårat öppet hus, vilket bevisar; vår skola suger :D
sen så har jag fått min frånvaro rapport - AND IM GOOD! jag har under 10 % så därför fick jag mitt studiebidrag igår!
lackskor + gymkooort, here i come!

nej, nu ska jag hitta något att ta på mig, än en gång, morgonens problem; vad fan ska jag ha på mig?

orka att min morsa är gnällig, kan inte bara föräldrar låta sitt barn växa upp? ta sitt eget ansvar? annars lär man sig ju aldrig annars! så sluta gnäll så ska jag bevisa att jag kan komma i tid! vilket frånvarorapporten visar, men NEJNEJ FORTSÄTT GNÄLL! GAAAH!
anyways,  .. what should I wear?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0